Statistieken: 9.536 foto's in 657 albums zijn 8.511.960x bekeken en hebben 37.563 reacties. Nog 19 in de wachtrij.

Kevelderstraat

Collectie: Nalatenschap
Grote foto voor donateursVoor minimaal €20 per jaar kunt u donateur worden en grote foto’s bekijken.
Word donateur en bekijk grote foto’s
Informatie over deze foto / video
Collectie
Nalatenschap
Trefwoorden
kevelderstraat

Trefwoord voorstellen

Ziet u iets op deze foto dat nog niet bij de trefwoorden staat? Geef één trefwoord of naam door. Na controle voegen wij het eventueel toe.

8 gedachten over “Kevelderstraat”

  1. 1 mei 2018 om 08:07

    Pak weg Frans in 1947 haalde ik daar met andere kids ne ijsco van 5 cent;kom er nu maar eens voor;Denk aan poepertje Huitink en Jan Koppelman die bakkerij werkten en tussen door ijs verkochten;later stondt de oude hr Koppelman ;pracht kerels waren dat .Wissink zelfs maakte het ijs ;zie hem nog staan en maar flessen melk er in en met een grote spaanderr er in;Wissink heeft echt geweldig lekker ijs ;zal nu nog wel zo zijn.Gerard heeft het wel geleerd van zijn vader.en nu Gerard zijn kinderen

  2. 30 april 2018 om 16:54

    Bennie daar waar het meisje staat was volgens mij de ingang naar de achterzijde/bakkerij van Wissink. De roldeur was het toen al een ijssalon? Groeten Frans

  3. 30 april 2018 om 07:41

    Dat meisje kan Betsie Wissink zijn ;het pand met raam waar je tegen aan kijkt woonde verhoeven;men zij altijd troeven heb hem nog gekent en jawel hij was bakker en knede het brood nog met zijn voeten.Kaak met zijn fietsen links achter het meisje weet ik nog goed;er werkte ook een hr Oosterholt;Ben Kaak ;met ouders woonden aan de overkant; verkocht tv radioos wasmachines enz;pracht leu maar velen van overleden.Mijn eerste tv bij Ben gekocht 1962 October;ook een wasmachine;enz

Plaats een reactie